Üst Slider

» » » 2013 YGS NET VE PUANLARINIZI PAYLAŞIN, İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM İÇİN LYS'DE KAÇ NET YAPMANIZ GEREKTİĞİNİ HESAPLAYALIM-4

Sevgili adaylar bu yıl üniversite sınavlarıyla ilgili sorularınıza DERSHANECİ.NET adresinde cevap vereceğiz. Sorularınızı yazarken lütfen facebook bağlantısını kullanmayınız. Ayrıca sorularınızı diğer altta yazılan diğer linklere de yazabilirsiniz.Sorularınız için aşağıdaki bilgileri mutlaka yazınız:

1.ADINIZ VE SOYADINIZ

2.2013 YGS NETLERİNİZ VEYA PUANINIZ

3.KAZANMAK İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM

4. YGS-LYS İLE İLGİLİ MERAK ETTİĞİNİZ HER TÜR SORUYU YAZINIZ

DİĞER LİNKLER: 

  1. 2013 YGS NET VE PUANLARINIZI PAYLAŞIN, İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM İÇİN LYS'DE KAÇ NET YAPMANIZ GEREKTİĞİNİ HESAPLAYALIM-1
  2. 2013 YGS NET VE PUANLARINIZI PAYLAŞIN, İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM İÇİN LYS'DE KAÇ NET YAPMANIZ GEREKTİĞİNİ HESAPLAYALIM-2
  3. 2013 YGS NET VE PUANLARINIZI PAYLAŞIN, İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM İÇİN LYS'DE KAÇ NET YAPMANIZ GEREKTİĞİNİ HESAPLAYALIM-3
  4. 2013 YGS NET VE PUANLARINIZI PAYLAŞIN, İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM İÇİN LYS'DE KAÇ NET YAPMANIZ GEREKTİĞİNİ HESAPLAYALIM-4 -

okulsoru

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

61 yorum:

  1. ben begüm mert. ygs 5 puanım 340-350 arası değişiyor netlerimde 80lerde max. 92 oldu. istanbul hukuk istiyorum. bundan dolayı ygs 5 ve lys puanlarım yaklaşık olarak nasıl olmalı?

    YanıtlaSil
  2. SEVGİLİ BEGÜM
    İSTANBUL HUKUK GEÇEN YIL 453 VE İÖ 443 İLE ALMIŞ OKUL PUANIN 45, ygs netlerini de 80 olarak düşünürsek MAT-GEO 65-70.TÜRK+COĞ 60-65 NET YAPMAN GEREKİYOR

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben burcu akdemir
    2012de 438 puan ile ingilizce öğretmenliğine yerleştim. bu sene tekrar hazırlanıyorum sınava. hacettepe almanca mütercim tercümanlık istiyorum puanı 426. sanırım okul puanı da düşüyormuş yerleştiğim için. bilgilendirirseniz sevinirim...

    YanıtlaSil
  4. SEVGİLİ BURCU
    ÜNİVERSİTEDE HERHANGİ BİR BÖLÜME YERLEŞTİĞİNDE ERTESİ YIL TEKRAR SINAVA GİRERSEN OKUL OUNIN YARIYA DÜŞER. OKUL PUANININ DÜŞMEMESİ İÇİN 1 YIL BEKLEMEN GEREKİYOR

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ben tekrar burcu akdemir
    cevabınız ve ilginiz için teşekkür ederim. ama ben bu sene puanımın düşmesine rağmen girmeyi düşünüyorum sınava. netlerim nasıl olacak o konuda bilgilendirirseniz daha yararlı olacak. dil öğrencisiyim. şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. ben seyit hocam ygs de 33 türkçe 20 mat 28 sosyal netim var lys de pdr yi kazanmak için hangi dersden ne kadar yapmam lazım

    YanıtlaSil
  7. SEVGİLİ SEYİT
    LYSDE 110 NET YAPARSAN PDR YE YERLEŞİRSİN

    YanıtlaSil
  8. ben ayşe sözeldeyim ygsde 64 net yaptım sanırım yanlış hesaplamadıysam, ist.üni veye marmara üni. türkçe öğrt. için lysde ne kadar net yapmam gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İSTANBUL VE MARMARA TÜRKÇE 433 PUANLA ALMIŞ. BUNUN İÇİN YAKLAŞIK 130 NET YAPMALISIN

      Sil
  9. iyi günler ben eda 100 net civarı bekliyorum beslenme ve diyetetik için şansım var mıdır ne yapmam gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BESLENME VE DİYETEİK YGS-2 İÇİN 450 İLE ALIYOR. KAZANMAN BİRAZ ZOR GÖRÜNÜYOR. MF-3 İÇİN LYSDE 130 NET YAPABİLİRSEN KAZANIRSIN

      Sil
  10. İyi günler ben Senem. YGS de 71 net yaptım. 31 Türkçe 24 Mat 16 Sos. Hacettepe İç Mimarlık için LYS de kaç net yapmam gerekiyor? Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAKLAŞIK OLARAK 110 NET YAPARSAN YERLEŞİ,RSİN

      Sil
  11. Ben Betül. Ygs tahminen şöyle: Türkçe 31 Mat 22.75 Fen 23.25 Sos 3 İtü endüstri ürünleri tasarımı istiyorum. olmazsa gazi-endüs. o da olmazsa anadolu üniversitesi endüstriyel tasarım. Şansım devam ediyor mu ? Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İTU 459 PUANLA ALMIŞ 155-160 NET YAPMAN LAZIM. GAZİ İÇİN 120-125 NET YETERLİ

      Sil
  12. Hocam ben fatih. Ygs netim turkce: 30.50 sosyal: 26.50 mat: 13.75 net okul puanim 40 gelecek demistiniz 74 gibiydi 100 uzerinden. Ben ozel hukuk istiyorum zaten normaline yetmicek kibris dahi gidicem gelsin yeterki yas 25 girebilmem icin asgari lys de mat2: 10 geometri: 5 edeb:36 cog:15 net yeterli olurmu hocam yada ne kadar yapmam lazim her birinden lysde tm den giricem sozelciyim. Bu arada bu ygs netiyle 70 net kac binde olabilirim tahmini simdiden tesekkur ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU NETLERLE KIBRISTAKİ HUKUK FAKÜLTELERİENE YERLEŞİRSİN. YAKLAŞIK 90-100 BİN CİVARINDA OLURSUN

      Sil
    2. Peki hocam bu yil okul puanlari kacla kac arasinda gelecek herkese. Ve yazdigim netlerle turkiyedeki herhangi bi ozele yerlesmem zor mu olur?

      Sil
    3. SENİN OKUL PUANIN 44 CİVARI. BİR KAÇI GELEBİLİR AMA KESİN DEĞİL

      Sil
  13. Merhabalar ben serkan...
    Hocam ben Ankara Hukuk 1.sınıf öğrencisiyim..Ben yerleştiğimiz senenin ertesi senesinde ( yani 2 sene beklemeden 1 yıl sonra ) sınava girip tercih yaptığımızda okul puanı düşer diye biliyorum..Ama arkadaşım ınternetten arastırdığını ve okuduğum bölümün aynısını (benim için hukuk ) tercih ettiğimde (2 yıl beklemeden) puanımın dûsmeyeceğini söyledi..Arkadaşımın bahsettiği şeyin doğruluk payı nedir??? Soruma vereceğiniz cevaptan dolayı şimdiden teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OKUL PUANLARININ YARIYA DÜŞME NEDENİ BİR ÖNCEKİ YIL KAZANAN ADAYLARIN BAŞKA ADAYLARIN YERLEŞMELERİNİ ENGELLEDİKLERİ İÇİN CEZALANDIRMAKTIR. HATTA ÖSYM GEÇEN YIL AÇIKÖĞRETİME YERLEŞME DURUMUNDA BİLE OKUL PUANIN YARIYA DÜŞECEĞİNİ BELİRTİ. DOLAYISIYLA HERHANGİ BİR BÖLÜME YERLEŞEN SONRAKİ YIL GİRDİĞİNDE OKUL PUANI YARIYA DÜŞER. AYNI BÖLÜM OLSA BİLE DÜŞER.
      "Tercih koşularına göre, 2012’de bir yükseköğretim kurumuna yerleştirilen adaylar kayıt yaptırsın veya yaptırmasın, 2013 yılında tekrar üniversite sınavına girerlerse yerleştirme puanına katılacak olan okul başarı puanı yarı yarıya azalacaktır. Açık Öğretim Fakültesi'nin kontenjansız programlarını tercih edip yerleşmeleri halinde böyle bir puan kaybı olmuyordu. Adaylar Açık Öğretim Fakültesi'nin bu yıl kontenjanlı hale getirilen programlarını tercih edip yerleşirlerse, 2013 yerleştirme puanları hesaplanırken, büyük oranda puan kaybına uğrayacaklardır. 2013 üniversite yerleştirmede okul katkı puanlarının etkisi yarı yarıya düşeceğinden bu durumdaki adaylar istediği programlara yerleşemeyecektir"

      Sil
  14. Merhaba ben Büşra.
    Ygs puanlarım
    ygs-3 315,68897
    ygs-4 313,02964
    ygs-5 296,33046
    ODTÜ-Sosyoloji ve ODTÜ-Felsefe için LYS den ayrı ayrı kaçar net yapmam gerektiği hakkında bilgi verirseniz sevinirim.. Tesekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FELSEFE 385, SOSYOLOJİ 413 PUAN. GELSEFE İÇİN YAKLAŞIK 115 SOSYOLOJİ İÇİN 130 NET YAPMALISIN

      Sil
  15. Merhaba be Melike 280 puan ve siralama olarak 279 binlerdeyim esit agirligim tm1 den tercih yapacagim ic mimarlik ve cevre tasarimi istiyorum lys de kac puan yapmam lazim ve siralama olarak kaca girebilirim en fazla?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İÇ MİMARLIK VE ÇEVRE TASARIMI 381 PUANLA ALMIŞ. YAKLAŞIK 110-115 NET YAPMAN GEREKİYOR

      Sil
  16. Merhaba ben Belin ygs-1 330 ygs-2 324 diploma notum 78 lysde kaç net yaparsam Kocaeli üni. mekatronik mühendisliği ikinci öğretim olur ? ya da İstanbul Arel üniversitesi tam burslu mimarlık ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KOCAELİ 434 PUANLA ALIYOR. YAKLAŞIK 135-140 CİVARI NET YAPMALSIN

      Sil
  17. merhaba hocam ben deniz..sözelciyim ve yıldız teknik üniversitesi edebiyat bölümünü okumak istiyorum ve ygs de kötü yaptım puanım 210 lysden kaç net yaparsam kazanabilirm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAKLAŞIK OLARAK 115 NET YAPARSAN KAZANABİLİRSİN

      Sil
  18. ben duygu...30.75 türkçe,22.25 sosyal,25.5 matematik netim var
    puanım ygs5:342, sıralamam 104 bin...diploma notum 3.59... istanbul hukuk için yeterli midir? diploma notum tahmınen kaç gibi gelir?

    YanıtlaSil
  19. OKUL PUANLARI 100 LÜK SİSTEME GÖRE HESAPLANIYOR. TAHMİNEN 45 CİVARI PUAN GELİR. İSTANBUL HUK İÇİN YAKLAŞIK 130 NET YAPMALISIN

    YanıtlaSil
  20. hocam merhaba ben betül ygs-2 puanım 407 sıralama 29 bin acıbadem fizyoterapi tam burslu için kaç net ve puan yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ACIBADEM TAM BURSLU 465 PUAN. BUNUN İÇİN 140 NET YAPMALISIN

      Sil
  21. merhaba hocam ben ygs2de 125bin oldum 300puanım var başkent üniv. diş hekimliği yada izmir şifa üniv. istiyorum kaç net yapmam lazım sizce kazanmam için bi ihtimal varmı ? yoksa bırakayım mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BAŞKENET DİŞ HEKİMLİĞİ BURSSUZ BÖLÜMÜ 452 İLE ALMIŞ. KAZANMAN İÇİN 160 CİVARINDA NET YAPMALSIN

      Sil
  22. iyi gnlr hocm bn abdurrahman turkçe 26 sos 17 mat ta 16 bnm iç mimarlık ve çevre tasarımına gdeblm içn ne yapmam lazm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EN DÜŞÜK ÇEVRE TASARIMI 381 PUAN. BUNUN İÇİN 110 CİVARI NET YAPMALSIN

      Sil
  23. merhaba hocam. ben şeyma. ygs netlerm toplamda 104. puan 410. diş hekimliği için lys netlerim nasıl olmalıı? ya da ilk 15 bine girebilmek için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DİŞ HEKİMLİĞİ İÇİN İLK 15 BİN İÇİN YAKLAŞIK 470 PUANIN OLMALI. BUNUN YAKLAŞIK 145 NET GEREKİR

      Sil
  24. Ben Hatice.ygs 2 puanım 292 sıralamam 137 bin de beslenme ve diyetetik istiyorum geçen yıl en son 452 ile 24 yada 25 binden aldı bu sene puanı ne kadar düşer ve lys de kaç net/puan yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 452 PUANA ULAŞMAN İÇİN FUL YAPMAN LAZIM

      Sil
  25. Merhaba hocam .Ben Mine ygs5 puanım 247 sosyoloji için kaç net yapmam gerekiyor? Matematik geometri yapmadan da olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SOSYOLOJİ PUANLARI YAKLAŞIK 300 SEVİYESİNDE. EĞER EN DÜŞÜĞÜNÜ TERCİH EDECEKSEN MATEMATİK YAPMADAN YAKLAŞIK 70 NET GEREKİR

      Sil
  26. hoacam ben mert ygs 5 puanım 350 sıralmam 90 bin diploma notum 70 yüzde elli hukuk için kaç net yapmam gerek en az miktarda olacak sekilde yazar mısınız. . .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TÜRKİYEDEKİ EN DÜŞÜK %50 HUKUK 410 PUAN. OKULDAN 42 PUAN GELİR. BUNUN İÇİN YAKLAŞIK 100 NET YAPMALSIN

      Sil
  27. zeynep dursun hocam ygs 1 38 bin ygs 2 36bin puanlarım 390 küsür tıp kazanabilirmiyim sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EĞER LYS DE 160 NET YAPARSAN TIP KAZANIRSIN

      Sil
  28. hocam iyi akşamlar. ben esra. ygs 5 6 puanlarım 321 ve 320. sıralamam 135 binlerde sizce yıldırım beyazıt üniversitesi bankacılık tutturabilir miyim ? sıralaması 87 bin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YILDIRIM BEYAZIT BANKACILIL VE FİNANS BÖLÜMÜ 342 PUANLA ALMIŞ. BUNUN İÇİN 70-80 NET YAPMAN YETERLİ OLUR

      Sil
  29. hocam merhaba ben tuğba puanlarım ve başarı sıram aşagıdaki gibidir. Eskişehir anadolu üniversitesi veya osmangazi iktisat bölümünü istiyorum kaç net yapmalıyım?
    YGS-1 YGS-2 YGS-3 YGS-4 YGS-5 YGS-6
    PUANI 212,36737 201,44536 288,19895 279,89309 273,92302 246,28924
    BAŞARI SIRASI 437974 454514 316051 328808 334872 382621

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ESKİŞEHİRDEKİ İKTİSAT PUANLARI 307-330 ARASINDA DEĞİŞİYOR. BUNUN İÇİN YAKLAŞIK 80-100 NET ARASI YAPMAN GEREKİR

      Sil
    2. hocam kaç mat kaç edebiyat yapsam gelir matematiğim biraz zayıf.

      Sil
    3. hocam verdiğiniz bir cevapta iibf'nin en iyi bölümleri işletme ve maliye demişsiniz sizce iktisat yazsam mı çok karasızım.

      Sil
    4. EDEBİYAT-COĞRAFYA 60-65 MATEMATİK 25-30 NET YAPARSAN GELİR

      Sil
    5. ÖZELLİKLE İSTİYORSAN YAZABİLİRSİN. ÇOK BÜYÜK FARKLARI YOK ZATEN

      Sil
  30. mrb hocm ben gözde ygs puanım 250 civarında lysde sosyolojı ıstıorum dogu harıc heryere gıdebılırım ama mat yapamıyorum 13 15 cıvarı yapıorum 20 yapsam yeterlı olurmu lys de kac net yapmam gerekıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İÇ ANADOLUDA SOSYOLOJİ PUANLARI 300 CİVARINDA,10-15 MAT VE 50-60 EDEB+COĞRAFYA YAPARAK KAZANABİLİRSİN

      Sil
  31. Kolay gelsin hocam ben Nur. ygs5 puanım 387, 42 binlerdeyim. İstanbul Hukuk istiyorum. Sayısaldım ygsden sonra tm'ye geçtim. ne yapmam gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İSTANBUL HUKUK 453 VE İÖ 443 PUANLA ALMIŞ. KAZANMAK İÇİN YAKLAŞIK 130-135 CİVARI NET YAPMALISIN

      Sil
  32. Acilll !!!!! Selma özdemir27 Mayıs 2013 19:06

    Hocam ben Selma Özdemir. Daha önceki soruma ygs1 364 puandan 92 okul puanıyla mf1 456 puan almam için lysde 120 130 net yapmamım yeterli olacağını söylemişsiniz. internetteki puan hesaplama sitelerinin çoğunda 140 civarı gibi net gerektiği sonucu çıkıyor. Sizce bunlarda bir yanlışlık mı var? Yoksa tam olarak net aralığı bilenemiyor mu. Ben hedefim ulaşılabilir mi bunu çok merak ettiğim için net aralığını öğrenmek istiyorum .ilginiz için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DİĞER PUAN SİTELERİNİ BİLMEM AMA BENİM HESAPLAMAM ŞÖYLE:
      50 MAT+20 GEO+ 60 FEN= MF1: 413.512 HAM PUAN
      OKULDANDA 55 PUAN GELİYOR. BUNA GÖRE 468 PUAN EDER. O YÜZDEN YAKLAŞIK 125 NET YETERLİ. TABİ BU HESAPLAMA GEÇEN YILIN PUANLARINA GÖRE. BU YIL DA ÇOK FAZLA DEĞİŞMEZ

      Sil

YGS-LYS SORGULAMA