Üst Slider

» » » 2013 YGS NET VE PUANLARINIZI PAYLAŞIN, İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM İÇİN LYS'DE KAÇ NET YAPMANIZ GEREKTİĞİNİ HESAPLAYALIM-5

Sevgili adaylar bu yıl üniversite sınavlarıyla ilgili sorularınıza DERSHANECİ.NET adresinde cevap vereceğiz. Sorularınızı yazarken lütfen facebook bağlantısını kullanmayınız. Ayrıca sorularınızı diğer altta yazılan diğer linklere de yazabilirsiniz.Sorularınız için aşağıdaki bilgileri mutlaka yazınız:

1.ADINIZ VE SOYADINIZ

2.2013 YGS NETLERİNİZ VEYA PUANINIZ

3.KAZANMAK İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM

4. YGS-LYS İLE İLGİLİ MERAK ETTİĞİNİZ HER TÜR SORUYU YAZINIZ

DİĞER LİNKLER: 

  1. 2013 YGS NET VE PUANLARINIZI PAYLAŞIN, İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM İÇİN LYS'DE KAÇ NET YAPMANIZ GEREKTİĞİNİ HESAPLAYALIM-1
  2. 2013 YGS NET VE PUANLARINIZI PAYLAŞIN, İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM İÇİN LYS'DE KAÇ NET YAPMANIZ GEREKTİĞİNİ HESAPLAYALIM-2
  3. 2013 YGS NET VE PUANLARINIZI PAYLAŞIN, İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM İÇİN LYS'DE KAÇ NET YAPMANIZ GEREKTİĞİNİ HESAPLAYALIM-3
  4. 2013 YGS NET VE PUANLARINIZI PAYLAŞIN, İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM İÇİN LYS'DE KAÇ NET YAPMANIZ GEREKTİĞİNİ HESAPLAYALIM-4 -

okulsoru

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

72 yorum:

  1. Hocam Bnmm Adım Eray Soyadım Otçu Ben ygs giridm bu sene ertsi gün gazateden yaptığığm cevaplarda bnm Türkçe 26 net sosyal 18 net mat. 12 net fen ise 18 net ben lys gircem ama ondan pek umutlu değilim ben snıf öğretmenlği istyorum bunun için lysden kaç puan yapmayım veya olmadı ygs puanı ile bankclık olabilir bnm zaten şuanki bölüm muhasebe alan içi oluyor nasıl yapmam gerekiyor ben eğer sınıf öğretmenlği seçersem okul puan veriyor mu ? Cevaplarnı bekliyorum şimddedn teşkkürler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EĞER GEÇEN YIL BİR BÖLÜM KAZANMIŞSAN OKUL PUANIN YARIYA DÜŞER. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PUANLARI 354 E KADAR DÜŞÜYOR. YAKLAŞIK 95-100 NET YAPARSAN KAZANIRSIN

      Sil
  2. hocam ben merve ertunç ben dikab(din kültürü)düşünüyorum puanım 368 gibi geliyor geçen yıl en düşük 364 ile kafkas üniversitesi aldı sizce bu yıl puanlar aynı kalırmı yükselirmi başarı sıraları ne olur bu yıl çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PUANLARIN YÜKSELMESİ VE ALÇALMASI SINAVA GİRENLERİN VE TERCİH EDENLERİN PUANLARINA BAĞLI BİR DURUM. GEÇEN YIL DA YGS ZOR GEÇMİŞTİ. O YÜZDEN PUANLARDAN ÇOK FAZLA DEĞİŞİKLİK OLACAĞINI DÜŞÜNMÜYORUM

      Sil
  3. Türkçe:36,25
    Mat:35
    Sosyal:27,25
    Fen:33,75
    netlerim bunlar hocam yaklaşık 440 puan ediyor sizce kaç binde olurum ???

    YanıtlaSil
  4. hocam ben ahmet özbulut geçen sene bana okuldan 54 puan geldi ve bir yere yerleşmedim aynı puan bu senede gelecekmi bazıları bu sene okul puanı farklı olacak diyor cevap için şimdiden teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OKUL PUANININ HESAPLANMA ŞEKLİ GEÇEN YILA GÖRE DEĞİŞİR. FORMÜLÜ ÇOK BASİT. SEN DE HESAPLAYABİLİRSİN. DİPLOMA NOTUNU ÖNCE 5 SONRA 0,12 İLE ÇARP.

      Sil
  5. hoocam ben sevgi güneş ygs den 312 puan aldım.uludağ pdr bölümü istiyorum onun için lysden kaç net yapmam gerekiyor?yani kısacası bir umut var mı benim için?:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ULUDAĞ PDR 417 VE 425 PUAN. YAKLAŞIK 125-130 CİVARI NET YAPMNALISIN

      Sil
  6. hocam ben fatma dilmen iyi günler hocam benim ygs 4 316 puan başarı sırası 164bin geçen sene ek puan eklendiğinde 120bin fark atmıştı bu senede okul puanım eklendiğinde 100 120 bin yine fark atarmı okul puanım 55
    hocam bide sonuçlara göre bu sene ne olur puanlar düşermi teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OKUL PUANI EKLENDİĞİNDE SÖZELCİLER PUANLARINDA BÜYÜK FARKLAR OLUR. ÇÜNKÜ YGS HAM SIRALAMALARININ İÇERİSİNDE SAYISALCILARDA BULUNUYOR

      Sil
  7. hocam iyi günler ben rabia aksoy hocam şuanda arkadaşımın puanı 347 82700 sıralamsaı var hocam benim ek puan eklenince 348 puan oluyor benimde başarı sıram 82 binlere inecekmi teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. meraba ben bade evcil hocam benim ygs 2 puanım 280 ben mf ile fizik tedavi ve rehbilitasyona yerleşmek istiyorum kaç net yapmam gerek en az.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EN DÜŞÜK MF-3 PUANINA GÖRE FTR 460 PUAN. FUL YAPSAN BİLE GELMEYEBİLİR

      Sil
  9. hocam ben selin aydın ygs 3 271 ygs 4 274 istanbul iletişim fakültesi halkla ilişkiler için lys de sansım varmı birinci öğretim 392 ikinci öğretim 378 ile almış lys de kaç net yaparsam yerleşebilirmiyim çok karamsarım lütfen bana yardım edin geçen yıl okul kazandığım için bu yıl okuldan 16 puan gelecek şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LYSDE TOPLAM 125-135 ARASI NET YAPARSAN KAZANIRSIN

      Sil
  10. hocam ben elin aydın dü size soru sormuştum 135 net yaparsan kazanırsın demiştiniz internet ten hesaplama yaptığımda edebiyat 45 coğrafya1 20 tarih 35 coğrafya 2 10 felsefe 25 ypaarsam 135 net oluyor ama puan 351 çıkıyor 16 a okuldan geldiğine 367 oluyor bu durumda puanım yetmemiş oluyor yada ösym nin puanlaması daha farklı mı oluyor teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. hocam ben cem bı yıl bir üniversitede işletme okuyorum sınava girdim başka bir üniversite kazanırsam kazandığım üniversitede birinci sınıftan mı başlayacağım yoksa muaf olup ikinci sınıftan mı başlayacağım teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEKRAR İŞLETME OKUYACAKSAN BENZER DERSLERDEN MUAF OLACAKSIN. EĞER DERSLER AYNIYSA BİR ÜST SINIFTAN BAŞLARSIN

      Sil
  12. hocam ben gamze geçen yıl bir okul kazandığım için puanım düşeceğini biliyorum diploma puanım 64 tü okuldan 40 puan gelmişti bu yıl 20 mi gelecek yoksa benimde diploma puanım 5 le çarpılıp 0.12 ile bölünecek mi çok kafamı karıştırdı cevaplarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DİPLOMA NOTUN ÖNCE 5 SONRA 0,12 İLE ÇARPILACAK.SANA NORMALDE 38 PUAN GELECEKTİ. BÖLÜM KAZANDIĞIN İÇİN YARISI OLAN 19 GELECEK

      Sil
  13. hocam ben nur yılmaz meslek lisesi öğrencisiyim (çocuk gelişimi) ygs5 240 aldım staja rağmn lys de türkçe öğr. düşünüyorum kaç net yapmam gekiyor okul puanım 55 gelior cevap yazarsanız mutlu olurm saolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TÜRKÇE SÖZEL PUANLA ALDIĞI İÇİN YGS-3 VE YGS-4 PUANINI YAZMAN GEREKİYOR

      Sil
  14. Merhaba hocam ben oğuzhan öztürk. ygs 2 puanım 370 ve sıralamam 55.000. diploma notum 84.9 ve mf4 ten almak istediğim puan 490. bunun icin lysde ortalama kac net yapmalıyım soylermisiniz ? ygs 1 puanımda 368. sıralamam 60.000 hocam itü elektronik haberlesme turkce bolumu gelebilirmi acaba gelmesi icin kac yapmam lazım cok sagolun tesekkur ederim simdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LYSDE FUL YAPABİLİRSEN 490 PUAN ALMA İMKANIN OLABİLİR

      Sil
  15. Hocam bn ayse bozkurt ygs4 puanm 296 sıralamam 241.634 okul puanıyla beraber puanm 362 oluyor sıralamam tahminen ne kadar olur.Bir de çanakkale,bursa,bolu ilahiyat fakültelerinden birine yerşebilirmiyim.Cevabınız için şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇANAKKALE İLAHİYATIN GELME OLASLIĞI YÜKSEK GÖRÜNÜYOR

      Sil
  16. Hocam ben zeynep ygs den 300 puan yaptim mimarlik yada insaat muhendisligi istiyorum lys de kac net yapmam gerek . tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EN DÜŞÜK MİMARLIK 400 CİVARINDA KAZANMAK İÇİN YAKLAŞIK 120 NET YAPMAK GEREEKİR

      Sil
  17. hocam ben selma ygs 3 ve 4 puanım 291 tarih bölümü veya sosyal bilgiler öğretmenliği için kaç net yapmam lazım

    YanıtlaSil
  18. ben beyza ygs 2 den 410 puan aldım 28 bininciyim ve erciyes üniversitesi tıp fak istiyorum lys de mat ve fenden kaçar net yapmam lazım ayrı ayrı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ERCİYES TIP 495 PUANLA ALMIŞ. KAZANAMAN İÇİN 160 ÜSTÜ NET YAPMALSIN

      Sil
  19. hocam ben elif nur ygs puanım ygs3 255 ygs5 223 Ankara üniversitesi Arap Dili ve Edebiyatı istiyorum dil sınavında kaç net yapmam gerekir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANKARA ÜNİVERSİTESİ 374 PUANLA aLMIŞ. YAKLAŞIK 60 NET YAPMMALISIN

      Sil
    2. pekı 40 50 net arası yapsam puanım tutmasada sıralamam tutar mı çünkü sınava giren öğrenci sayısı az ? bu arada okul puanım 65.

      Sil
    3. EĞER GEÇEN YILA GÖRE SIRALAMALR DEĞİŞİRSE DEDİĞİN OLABİLİR. BİZ SONUÇTA GEÇEN YILA GÖRE HESAPLAMA YAPIYORUZ

      Sil
  20. merhaba hocam ben ayşe betül benim ygs4 puanım 317 başarı sıralama 164bin diploma notum 80 okul puanım geçen sene 55 gelmişti ama bu sene sistem değiştiği için 48 gelecek toplam puanım 365 oluyor bu puanla din kültürüye girme şansım varmı okuldan gelen puan hesaplama değiştiği için puanlarda az bi düşme olabilirmi hocam şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GEÇEN YIL EN DÜŞÜK DİN KÜLTÜRÜ ÖĞRETMENLİĞİ 370 PUANLA ALMIŞ. PUANIN TAM UCUNDA SAYILIR. GELME GARANTİSİ YOK

      Sil
  21. hocam ben zehra güneş bu sene bölümlere formasyon getirilmesi ilahiyatın puanlarını nasıl etkiler?bide lysye girdiğimizde ygs puanında bi değişme oluyomu?Teşekkürler

    YanıtlaSil
  22. İLAHİYATLA İLGİLİ BİR DEĞİŞİKLİK OLMADIĞI İÇİN PUANLARINI ETKİLEMEZ. LYS YE GİRMEN YGS PUANLARINI ETKİLEMEZ

    YanıtlaSil
  23. kübra mutlu hocam bnm ygs4puanıım 333 sıralamam 114 bin diploma notum ile 395 oluyo puanm bursa ilahiyata yerleşebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  24. ULUDAĞ NORMALİ 398 İÖ 377 İLE ALMIŞ. BİRİNE YERLEŞİRSİN

    YanıtlaSil
  25. hocam ben zeki.ygs4:283 ygs5:273. okul puanım 49. okul öncesi ya da din kültürü gelme ihtimali var mı. sınıf öğrt. için kaç nete ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İSTEDİĞİN BÖLÜMLERİN PUANLARI EN DÜŞÜK 350 CİVARINDA. BU YÜZDEN GELME İHTİMALİ YOK GİBİ

      Sil
    2. hocam sınıf da mı imkansız. çalışmayı bırakayım mı yani

      Sil
    3. sınıf öğretmenliği iys ile alıyor. 130-140 net yaparsan yerleşirsin

      Sil
  26. hocam ben cansu bu yıl lys tarihte inkilap konularından soru sorulacak mı bazı yerlerde var yazıyo bazı yerlerde yok yazıyor teşekkür edeim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GEÇEN YIL İNKILAP TARİHİNDE 5 SORU SORULDU. BU YÜZDEN BU YIL DA SORULABİLİR.

      Sil
  27. hocam ben merve bu yıl üniversitede okuyorum ama yeniden sınava girdim okuldan 32 puan gelmişti diploma puanım 64.86 ydı bu yıl bana kaç puan gelecek ya da nasıl bir hesaplama olacak teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  28. SANA NORMALDE BU YIL 39 PUAN GELECEKTİ. GEÇEN YIL YERLEŞTİĞİN İÇİN 19 PUAN GELECEK.

    YanıtlaSil
  29. hocam ben mert sözelden sınava gireceğim ama matematik sınavınada başvuru yaptım matemetiğim iyi değil matemetikte çok yanlış yaparsam bu benim sözel puanıma etki eder mi yoksa sadece tm puanımı etkiler teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. LYS MATEMATİK SÖZEL PUANLARINI ETKİLEMEZ

      Sil
  30. hocam ben can geçen yıl yerleştim okuldan 45 puan gelmişti diploma puanım 76ydı buyıl kaç puan gelir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GEÇEN YIL BİR BÖLÜME YERLEŞTİĞİN İÇİN YARISI OLAN 23 PUAN GELECEK

      Sil
  31. hocam ben çiğdem bu yıl sözel sınavına giren aday sayısı daha az olduğu için iletişim fakültelerinin halkla ilişkiler bölümünün puanları artar mı azalır mı özellikle istanbul üniversitesi şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GEÇEN YILA FÖRE SÖZELDE 15 BİN CİVARINDA BİR AZALMA VAR. BU DURUMUN PUANLARI ÇOK FAZLA ETKİLEYECEĞİNİ SANMIYORUM. BİR DE İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ PUANLARI PEK AZALMAZ.

      Sil
  32. hocam ben cansu bu yıl ikinci girişim ygs den 354 puan aldım geçen yıl yerleştiğim için puanım düşecek ama bu yıl başka bölüm istiyorum herkes ikinci sene başka okul kazanmanın çok zor olduğunu söylüyorlar sizcede böyle bir şey varmıösym istatistiklerinde falan ikinci girenlerin sadece yüzde 1 i kazanıyor gibi bir şeyler söylediler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PUANIN YARIYA DÜŞECEK OLMASI KÖTÜ. AMA YGS PUANIN KÖTÜ DEĞİL. 2. YIL GİRENLERİN ORTALAMASI ASLINDA DÜŞÜK DEĞİL. SÖYLENTİLERE KULAK ASMA. ÇALIŞARAK KENDİ İSTASTİĞİNİ KENDİN BELİRLER

      Sil
  33. hocam ben hüseyin ygs5 puanım 265 gazi kamu yönetimi istiyorum iö de olabilir lysden ne yapmam lazım okuldan 45 puan geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GAZİ KAMU İÖ. 365 PUANLA ALMIŞ. BUNUN İÇİN YAKLAŞIK 90-100 NET YAPMALISIN

      Sil
  34. hocam bn zeynep güleryüz ygs4 okul puanmla beraber 360 puanm var bolu ilahiyata yerleşebilirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BOLUDA İLAHİYAT BÖLÜMÜ YENİ AÇILACAĞI İÇİN PUANI BELLİ DEĞİL. AMA YAKLAŞIK 350-360 CİVARINDA OLUR. KAZANMA ŞANSIN VAR

      Sil
  35. hocam ben cansu size soru sormuştum ama cevabını bulamadım tekrar sormak istiyorum ben geçen yıl üniversite kazandım bu yıl tekrar gireceğim geçen yol okuldan 32 puan geldi diploma puanım 64.86 bu yıl bana 16 puan mı yoksa 64.86*5 324.3/0,12 39 un yarısı 19 puan mı gelecekçok kafam karıştı cevaplarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GEÇEN YIL KAZANDIĞINA GÖRE OKUL PUANIN YARIYA DÜŞECEK. YANİ 16 OLACAK

      Sil
  36. Hocam Acil.!! Selma Özdemir26 Mayıs 2013 16:43

    Hocam acil cevaplayabilirseniz sevinirim. Adım Selma Özdemir 12. sınıfım. ygs netlerim türkçe 33 mat 33 fen 21,75 sos 1,25 puanım ygs 1 364 okul puanı ortalamam 92 civarı. Sizce marmara matematik öğretmenliği için lysde kaç net yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MARMARA MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ 456 PUANLA ALMIŞ. KAZANMAK İÇİN 120-130 CİVARI NET YAPMALISIN

      Sil
  37. iyi akşamlar ben nimet öztürk hocam bnm lise1 ortalamam 81,9 lise2-72,54 lise3-72,69 lise4-83,9 gelicek ygs için şimdi bana okuldan ne kdr puan gelcek.ihlde okuyorum kendi alanımı istiyorum ek puanla beraber puanm ne kdr olur teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAKLAŞIK 47 OKUL PUANI GELECEK. YARISI KADAR DA YANİ 23-24 DE EK PUAN GELECEK

      Sil
  38. hocam ben ayşe ygs puanım 378 tıp yada eczacılık için lysde kaçnet yapmam gerekir?

    YanıtlaSil

YGS-LYS SORGULAMA