Üst Slider

» » » » 2017 YGS ve LYS İle İlgili Sorularınızı Buraya Yazınız

2017 Üniversiteye giden yolda son 6 yıl olduğu gibi DERSHANECİ.NET olarak yine yanınızda olacağız. Geçen yıllarda olduğu gibi size sağlıklı cevaplar vermek için alanlarla ilgili tüm soru cevap sayfalarını tek başlıkta tıkladık. Hangi alanla ilgili soru sormak istiyorsanız sorunuzu aşağıdaki LİNKLERİ tıklayarak yazınız. Bu sayfalar dışında sorulara cevap yazılmayacaktır.


2017 YGS-LYS İLE İLGİLİ SORULARINIZI BAŞKA SAYFALARA YAZMAYINIZ. CEVAP YAZILMAYACAKTIR.

Sorularınız için aşağıdaki bilgileri mutlaka yazınız:

1.ADINIZ, SOYADINIZ ve BULUNDUĞUNUZ ŞEHİR


2.2017 YGS-LYS NETLERİNİZ VEYA PUANINIZ

3.KAZANMAK İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM

4. YGS-LYS İLE İLGİLİ MERAK ETTİĞİNİZ HER TÜR SORUYU YAZINIZ


SORULARINIZI YAZARKEN DİKKAT:
GMAİL HESABINIZ VARSA YORUMLAMA BİÇİMİ YAZAN YERDE GOOGLE HESABINI SEÇEREK, GMAİL HESABINIZ YOKSA ANONİMİ SEÇEREK YAYINLA KISMINI TIKLAYINIZ.

okulsoru

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

19 yorum:

  1. Merhaba ben Eylül Demir. Bahçeşehir tam burslu çocuk gelişimi istiyorum. ygs ve lysde kaç net yapmam gerekir?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ismim özkan hedefim bu yıl türkçe ögretmenliği bunun icin ygs ve lysde kac net yapmam gerekiyor ?

    YanıtlaSil
  3. Hocm bn ilahyat istiyorum ygs ve lysdn kac net yapmaliyim

    YanıtlaSil
  4. Emirhan GÜNEY
    Hocam ben ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ KAMU YÖNETİMİ okumak istiyorum bunun için kaç net yapmam lazım şimdiden saoğlun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EMİR GÜNEY;
      YGS 60 LYS 60 net

      Sil
    2. EMİR GÜNEY
      Hocam ALLAH razı olsun :D peki ygsden 50 lysden 60-70 yapsam yerleşirmiyim :D

      Sil
  5. EMİRHAN GÜNEY ERZURUM
    Hocam ben AYDIN ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ KAMU YÖNETİMİ istiyorum bunun için ne kadar net yapmam lazım :D

    YanıtlaSil
  6. EyvALLAH hocam çok yardımcı oldunuz ALLAH razı olsun.

    HOCAM peki ygs den 50 yapıp lys yi arttırsam olurmu :D

    YanıtlaSil
  7. BEN YASEMİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ LYS OLDU ARTIK KAÇ NET YAPMAM GEREKİYOR

    YanıtlaSil
  8. Emre karıksız hocam ygs 50-55 net lys 50- 60 net ile adnan menderes kamu yönetimi yada siyasal bilimleri kazanabilir miyim ? İÖ de olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EMRE:
      Yaklaşık olarak 60+60 net yeterli olur

      Sil
  9. Hocam öncelikle merhaba ben Nida Tunçbilek, ODTÜ sosyoloji istiyorum fakat ygs 180-190 bin gelecek gibi. Lysde kaç net yapmam gerek lütfen cevaplayın

    YanıtlaSil
  10. Alanyadan serpil derici Denemelerde 90 95 net yapıyorum diş hekimliği istiyorum ygsde en az kaç net yapmam gerekiyor.

    YanıtlaSil
  11. Alanyadane serpil derici hocam denemelerde 90 95 net yapıyorum diş hekimligi istiyorum ygsde en az kaç net yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  12. Alanyadan serpil derici Denemelerde 90 95 net yapıyorum diş hekimliği istiyorum ygsde en az kaç net yapmam gerekiyor.

    YanıtlaSil
  13. Alanya serpil derici denemelerde 90 95 net yapıyorum diş hekimligi istiyorum ygsde en az kaç net yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  14. Hocam ben tuğba demir (rize) , tm öğrencisiyim odtü felsefe için kaç net yapmam lazım ygs sınavım kötü gelicek 300 bin falan ona göre söylerseniz teşekkürler :))

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUMLARA ADINIZI YAZINIZ.AKSİ TAKDİRDE SORULARINIZA CEVAP YAZILMAYACAKTIR

YGS-LYS SORGULAMA