Üst Slider

» » » 2012 ÜNİVERSİTE TERCİHLERİNİZİ YAPIYORUZ

Sevgili adaylar YGS sonuçları açıklandığından beri LYS ve tercihlerle ilgili her türlü sorunuza cevap verdik.Şu ana kadar net olmayan bilgilerle hareket ediyorduk.Artık LYS bittiğine göre daha net bir şekilde hesaplayabiliriz.Sevgili adaylar aşağıdaki bilgileri yazarsanız 2011 verilerine göre istediğiniz bölüme ne kadar yakın olduğunuzu hesaplayabiliriz: 


1.ADINIZ
2.YGS PUANLARINIZ
3.YGS NETLERİNİZ(TÜRKÇE-SOSYAL-MATEMATİK-FEN)
4.LYS NETLERİNİZ(MATEMATİK-GEOMETRİ-TARİH-COĞRAFYA 1-FELSEFE-EDEBİYAT-COĞRFAYA 2 ŞEKLİNDE)
5.İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM
Bilgilerinizi aşağıdaki yorum gönder kısmına yazınız.Facebook bağlantısını kullanmayınız.

okulsoru

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

38 yorum:

  1. Ygs3: 310 - sıralama 205bin

    Lys4: 48.5
    Lys3: 50

    Sinema tv , Radyo televizyon sinema ve basın yayın bölümleri bazında nereye yerleşebilirim hocam. Bu üç bölüm ve istediğim şehirler -İstanbul, İzmir, Eskişehir, Kocaeli'de- dahilinde.

    YanıtlaSil
  2. NETLERİ TESTLERE GÖRE YAZMADIĞIN İÇİN TS-1 TS-2 PUANINDA FARKLILIK OLABİR

    YanıtlaSil
  3. ,,,,,,,,,,,,,,25 Haziran 2012 12:21

    lys 1 13 
    lys 2  18
     mf 3 puanım okul dahil 240 trde özel veya kıbrısta hemşirelik gelirmi......

    YanıtlaSil
  4. ygs:

    türkçe: 35 net
    sosyal: 23.25

    edebiyat: 41 net
    coğ1: 9 net
    tarih: 27.5
    coğ2:6.5
    felsefe: 14.5

    yazdığım şehirlerden gelen olur mu hocam?

    YanıtlaSil
  5. SEVGİLİ FARUK
    Ham Puan Yerleştirme Puanı
    TS 1 307.204 355.204 ---
    TS 2 334.247 382.247 ---
    İSTEDİĞİN ŞEHİRLERDEKİ BÖLÜMLER TS-1 380 DEN AŞAĞI DEĞİL.AMA BAŞKA ŞEJİRLERDE TUTAR

    YanıtlaSil
  6. adım kübra
    ygs1 340 ygs2 341
    lys mat 29.50 lysgeo 19 lysfızık 18.25 lys kımya15.5 lysbıo 18.25
    ıstedıgım bolum ise mekatronık ama bursa da.bu yıl acılacak hocam.sızce sıralamam ne olur? ve bu bolum benım ıcın bu sehırde su an hayal gıbı ama olma ıhtımalı var mı

    YanıtlaSil
  7. SEVGİLİ KÜBRA
    Ham Puan Yerleştirme Puanı Ek Puan
    MF 1 340.593 385.593 ---
    MF 2 335.277 380.277 ---
    MF 3 331.563 376.563 ---
    MF 4 336.787 381.787
    GEÇEN YILIN VERİLERİNE GÖRE YAKLAŞIK PUAMLARIN BÖYLE.MEKATRONİK GEÇEN YIL EN DÜŞÜK 349 PUANLA ALMIŞ.BU PUANLARA GÖRE YERLEŞECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM

    YanıtlaSil
  8. ben kubra tekrardan,hocam ama kocaelı gen yıl 475 le ılk 23 bını almıs.bursada hemen hemen oyle olur dendı bana.gırebılır mıyım? sızce:(

    YanıtlaSil
  9. kübra tekrardan hocam,okul puanım da 60 uzerınden 55 hocam bu arada

    YanıtlaSil
  10. SEVGİLİ KÜBRA
    Ham Puan Yerleştirme Puanı
    MF 1 340.593 395.593 ---
    MF 2 335.277 390.277 ---
    MF 3 331.563 386.563 ---
    MF 4 336.787 391.787
    OKUL PUANININ 55 OLDUĞUNU DÜŞÜNÜRSEK PUANLARININ YENİ HALİ BÖYLE.BU HALİYLE KOCAELİ VE BURSA GELMEZ. ARADA NERDEYSE 90 PUAN FARK VAR.

    YanıtlaSil
  11. hocam benim ygs puanımygs3 274 puan 416836 sıralamam ygs4 276 puan 357871 sıralamam var lys4 tarih 14 coğrafya 11 felsefe14,25 lys4 edebiyat 32 coğrafya 5 net geliyor istanbul üniversitesine gazetecilik uzaktan eğitim veya çağdaş türk lehçeleri ve edebiyatı gelirmi okul puanımda 40 geliyor gelme olasılığı kaçtır tutturabilirmiyim şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. SEVGİLİ GZDGNS
    Ham Puan Yerleştirme Puanı
    TS 1 266.893 307.693 ---
    TS 2 283.75 324.55
    İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ ÇAĞDAŞ TÜRK LEHÇELERİ TS-2 396,UZAKTAN EĞİTİM GAZATECİLİK TS-1 332 PUAN.GAZETECİLİK BÖLÜMÜNÜN GELME İHTİMALİ VAR.

    YanıtlaSil
  13. peki bu sene sıralamaların düşmesi işte sınavların zorluğu burayı ilk sırada yazmam kazanma ihtimalimi yüzde olarak söyleyebilirmisiniz???

    YanıtlaSil
  14. TERCİH MESELSESİ OLUNCA KESİN KONUŞULMAZ. AMA OKUL PUANI ÜST SINIRINI 75 DEN 60 DÜŞTÜ. BU YÜZDEN OKULLARIN PUANLARI DA DÜŞECEKTİR. BUNDAN DOLAYI GAZATECİLİK BÖLÜMÜNÜ KAZANMA İHTİMALİNİN OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM

    YanıtlaSil
  15. hocam malum lys açıklandı ts1 sıralamam 123.322 aobp puanımda 327.927 sizce istanbul üniversitesi gazetecilik bölümü uzaktan eğitim gelme şansı kaçtır? teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ GAZETECİLİK GEÇEN YIL 111 BİNLE ALMIŞ. YİNE DE TERCİH ET

    YanıtlaSil
  17. peki sıralamalar ne kadar düşer o konuda bişey diye bilirmisiniz bu benim için çok önemli bu bölümü kazanma olasılığım yüzde kaç?çok önemli hocam teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. SIARALAMALRIN YÜLSELİP DÜŞMESİ TERCİH EDENLERE BAĞLI. KAÇ KİŞİ TERCİH EDER İŞİN DOĞRUSU BİLEMEM. O YÜZDEN TAM OLARAK NE KADAR DÜŞECEĞİNİ BİLMEK ZOR. 20 BİN SIRALAMA İYİ OLSA BİLE GELEBİLŞİR

    YanıtlaSil
  19. hocam benim tm1 113 bin sıralamam ege dokuz eylül iktisat veya işletme şansı olma ihtimali varmı ikinci öğretimde olur girebilirmiyim sizce handan

    YanıtlaSil
  20. SEVGİLİ HANDAN
    BU SIRALAMAYLA EGE VE DOKUZ EYLÜLDEKİ İKTİSAT VE İŞLETMELERİ KAZANIRSIN

    YanıtlaSil
  21. hocam bu yıl tm buanlarındaki sıralamaların yanlış olduğunu ve bida hesaplancağını duydum doğrumu betül

    YanıtlaSil
  22. SEVGİLİ BETÜL
    BEN DE DUYDUM AMA NE KADAR DOĞRU BİLMİYORUM

    YanıtlaSil
  23. hocam yarın tercihler başlıyo ama hangi ara değiştircekler peki sıralamayı öyle birşey varsa betül

    YanıtlaSil
  24. BENCE O HABER DOĞRU DEĞİL ONUN İÇİN KAFANI YORMA

    YanıtlaSil
  25. hocam benim tm2 sıram 90 binlerde ege üni uluslararası ilişkilerde 2.öğretimde şansım olabilirmi yazayımmı sizce düşükte olsa sevtap

    YanıtlaSil
  26. SEVGİLİ SEVTAP
    EGE ULUSLAR ARASI İLİŞKİLER 2.ÖĞRETİM 55 BİN SIRALAMAYLA ALMIŞGELME İHTİMALİ DÜŞÜK GÖRÜNÜYOR

    YanıtlaSil
  27. hocam benim lys tm1 sıralamam yani sol taraftaki sıralamam 103 bin okul puanı(sağ taraftaki ) eklenince tm1 113 bine çıkıyo sizce bi yanlışlık varmıdır normalde okul puanı eklenince düşmesi gerekmezmi ygs 5 165 bindi diplamo notumda 68 di sizce bunda bi yanlışlık varmı derya

    YanıtlaSil
  28. SEVGİLİ DERYA
    BİR ÇOK ADAYDA SENİN DEDDİĞİN DURUM VAR.DİPLOMA NOTUNUN DAHA DÜŞÜK OLMASI YA DA LYD NETLERİNİN DİĞERLERİNE GÖRE DÜŞÜK OLMASI BÖYLE BİR DURUMA NEDEN OLUYOR

    YanıtlaSil
  29. Gizem
    Hocam merhaba ben normalde sayısal öğrencisiym ama mf puanlarım düşük hiçbiyer olmuyor ben deneme amaçlı tm sınavınada girmiştim ve tm den gelen puanlarımda pek iç açıcı değil tm-1 sıralamam 316 bin işletme, iktisat geliyor bazı yerlerden ama iktisat hakkında tam bilgim yok biliyorum sıralamam gerilerde bu sene hiç tercih yapmadan seneye mi hazırlansam sizce ne yapmam doğru olur lütfen olumlu olumsuz bi yardımda bulunun :(

    YanıtlaSil
  30. hocam okulsoruyada yazdım ama cevabı niye açılmıyo yardımcı olun kafayı yemek üzereyim tm1 113 binlerde ama bu yıl farklı bi hesaplama oldu dediler bu yüzden çok korkuyorum ege iktisat ikinci öğretim istiyodum 115 binle kapamış gelme şansı edir lütfen yardımcı olun geçen yılla bu yılın uyuşmuyo sonuçları dediler sıralamalardada çok fark olurmu girme durumum nedir HANDE

    YanıtlaSil
  31. SEVGİLİ GAMZE
    İKTİSAT İŞLETMEYE GÖRE MATEMATİK DERSLERİNİN DAHA YOĞUN OLDUĞU BİR BÖLÜM.İŞ ALANI OLARTAK BİR FARKLARI YOK.EĞER OKUMAK İSTEMEDİĞİN BÖLÜMLERSE TERCİH ETME.SONRA PİŞMAN OLURSAN DAHA KÖTÜ OLUR.

    YanıtlaSil
  32. SEVGİLİ HANDE
    FARKLI HESAPLAMA VAR DİYENLERE ALDANMA.SIRALAMLARA BAKARAK TERCİHLERİNİ YAP.SIRALAMAN DAHA İYİ O YÜZDEN EHE İKTİSATI KAZANABİLİRSİN .AMA KESİN KAZANIRSIN DEMEK YANLIŞ OLUR.ÇOK ŞANSLISIN DİYEBİLİRİM

    YanıtlaSil
  33. Hocam adim ahmet tm 2 sıralamam 25 bin 20 binlerden mi baslamalıyım tercih yapmaya sansım nedir 19-20 bindeki bir hukuk icin ?

    YanıtlaSil
  34. SEVGİLİ AHMET
    HUKUK ÇOK FAZLA TERCİH EDİLEN BİR BÖLÜM OLDUĞU İÇİN ŞANSIN YÜKSEK DİYEMEM.TERCİHLERİNE 15 BİNDEN BAŞLA

    YanıtlaSil
  35. ts1 sırlamam 60 bin ege radyo televizyon ve veya gazetecilik gelme ihtimali varmı ikinci öğretimde olur tuğba

    YanıtlaSil
  36. EGE GAZETECİLİK 39 BİN VE RADYO-TV 32 BİNLE ALMIŞ.GELME İHTİMALİ DÜŞÜK

    YanıtlaSil
  37. hocam ege mi dokuz eylül mü daha iyi bi üniversite ben iktisadi ve idari bilimler yazıcam her ikisindede ama biraz bana ikisini karşılaştırırsanız sevinirim hangiisi daha önde bi üniversite pelin

    YanıtlaSil
  38. SEVGİLİ PELİN EGE DAHA ESKİ BİRT ÜNİVERSİTE.ÇOK DA Bİ FARKLARI YOK

    YanıtlaSil

YGS-LYS SORGULAMA