2014 Yılında Üniversite bölüm tercihi yapacak olan ve Almanca
Öğretmenliği bölümünü seçecek üniversite adayları için Almanca
Öğretmenliği Taban ve Tavan puanları ile
Almanca Öğretmenliği 2013 YGS LYS Yerleştirme Başarı sıralamasını
sırasını bir araya getirdik … Bu puanlar 2013 Üniversite yerleştirme
puanlarına göre elde edilmiş olup 2014 YGS ve LYS’ye girip tercih
yapacaklar bu puanları göz önünde bulundurmalılar . 2013 2014 Almanca Öğretmenliği Taban Puanları ve Başarı Sıralaması Şöyle :
Üniversite Adı | Programın Adı | Puan Türü | Kont. | En Küçük Puanı | En Büyük Puanı |
Gazi Üniversitesi | Almanca Ögretmenligi | DIL-1 | 57 | 292,65696 | 434,20192 |
Anadolu Üniversitesi | Almanca Ögretmenligi | DIL-1 | 72 | 278,69919 | 434,72064 |
Uludağ Üniversitesi | Almanca Ögretmenligi | DIL-1 | 62 | 278,29071 | 416,11170 |
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi | Almanca Ögretmenligi | DIL-1 | 52 | 266,91463 | 384,03967 |
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi | Almanca Ögretmenligi | DIL-1 | 47 | 259,05325 | 352,81577 |
Erciyes Üniversitesi | Almanca Ögretmenligi | DIL-1 | 36 | 255,21250 | 449,38181 |
Çukurova Üniversitesi | Almanca Ögretmenligi | DIL-1 | 82 | 249,39949 | 413,83700 |
Ondokuz Mayıs Üniversitesi | Almanca Ögretmenligi | DIL-1 | 57 | 247,26027 | 393,51987 |
Trakya Üniversitesi | Almanca Ögretmenligi | DIL-1 | 57 | 243,97924 | 375,52399 |
Necmettin Erbakan Üniversitesi | Almanca Ögretmenligi | DIL-1 | 57 | 243,07996 | 377,44062 |
İstanbul Üniversitesi | Almanca Ögretmenligi | DIL-1 | 67 | 235,89433 | 450,37672 |
Atatürk Üniversitesi | Almanca Ögretmenligi | DIL-1 | 72 | 225,75064 | 365,56716 |
Hakkari Üniversitesi | Almanca Ögretmenligi | DIL-1 | 31 | 217,23445 | 425,74077 |
Dicle Üniversitesi | Almanca Ögretmenligi | DIL-1 | 57 | 210,89962 | 506,87487 |
Marmara Üniversitesi | Almanca Ögretmenligi | DIL-1 | 67 | 202,64836 | 458,16612 |
Dokuz Eylül Üniversitesi | Almanca Ögretmenligi | DIL-1 | 72 | 200,11600 | 413,66781 |
Hacettepe Üniversitesi | Almanca Ögretmenligi | DIL-1 | 57 | 196,12225 | 428,43388 |
Hiç yorum yok: