Üst Slider

» » » » MEB YGS Kursları 15 Tatilde de Devam Edecek

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), Destekleme ve Yetiştirme Kurslarında YGS öğrencileri için yapılan kursların tarihleri ile ilgili bir yazı gönderdi. 12. sınıf ve mezun öğrenciler için MEB tarafından gönderilen yazının detayları haberimizde...

Milli Eğitim Bakanlığı MEB 12. Sınıf ve mezun durumundaki üniversiteye hazırlanan gençler için yapılan Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının süresini değiştirdi. Milli Eğitim Bakanlığı Ölçme, Değerlendirme ve sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nün Destekleme ve Yetiştirme Kursları e-Kılavuzunda belirtildiğine göre, 1. dönem kursları 15 Ocak 2017'de sona erecek ve 2.dönem kursları 27 Şubat'ta başlayacaktı.

Milli Eğitim Bakanlığı’nın 81 il Valiliğine yolladığı destekleme ve yetiştirme kursları konulu yazısında Yükseköğretime Geçiş Sınavına (YGS) girecek olan öğrenciler için kurs tarihlerinde değişiklik yapıldığını belirtti. Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının ocak ve şubat aylarında devam etmesinin yararlığı olabileceğini belirtti.

2016 – 2017 eğitim öğretim yılı birinci dönem destekleme ve yetiştirme kurslarına devam eden 12. Sınıf ve mezun öğrencilerin 12 Mart 2017 tarihinde YGS sınavına gireceği göz önünde bulundurularak, kursların ocak ve şubat aylarında devam edeceğinin yararlı olacağı MEB tarafından belirtildi. MEB, YGS kurslarına devam etmek isteyen öğrenciler için gerekli tedbirlerin alınması ve çalışmaların yapılması için 81 il valiliğine yazı gönderdi.


okulsoru

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Yazın

LÜTFEN YORUMLARA ADINIZI YAZINIZ.AKSİ TAKDİRDE SORULARINIZA CEVAP YAZILMAYACAKTIR

YGS-LYS SORGULAMA