Üst Slider

» » YGS-LYS İLE İLGİLİ SORULARINIZI SADECE BU SAYFALARA YAZINIZ

Sevgili adaylar bize her gün gelen onlarca soruya canla başla cevap vermeye çalışıyoruz. Adayların çok değişik sayfalara sorularını yazmalarından dolayı karışıklıklar meydana gelmektedir. Bu yüzden bundan sonra sorularınızı DERSHANECİ. NET adresinde  belirlediğimiz aşağıdaki sayfalara yazmanız gerekmektedir. Aksi takdirde sorularınız sistem tarafından otomatikmen silinecektir. Sorularını yazan adaylardan şu bilgileri istiyoruz:

1.ADINIZ
2.BULUNDUUĞUNUZ ŞEHİR
3.YGS PUANLARINIZ (SIRALAMA YAZMAYINIZ)
3.İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM 
4.YGS-LYS İLE İLGİLİ HERHANGİ BİR SORU

YGS-LYS İLE İLGİLİ SORULARIN YAZILACAĞI LİNKLER

1.YGS SONUÇLARINA GÖRE SAYISAL ALANDA HANGİ BÖLÜM İÇİN KAÇ NET GEREKİR?

2.2013 YGS NET VE PUANLARINIZI PAYLAŞIN, İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM İÇİN LYS'DE KAÇ NET YAPMANIZ GEREKTİĞİNİ HESAPLAYALIM-5

3.2013 YGS NET VE PUANLARINIZI PAYLAŞIN, İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM İÇİN LYS'DE KAÇ NET YAPMANIZ GEREKTİĞİNİ HESAPLAYALIM-4

4. 2013 YGS NET VE PUANLARINIZI PAYLAŞIN, İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM İÇİN LYS'DE KAÇ NET YAPMANIZ GEREKTİĞİNİ HESAPLAYALIM-3

5. 2013 YGS NET VE PUANLARINIZI PAYLAŞIN, İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM İÇİN LYS'DE KAÇ NET YAPMANIZ GEREKTİĞİNİ HESAPLAYALIM-2

6. 2013 LYS SOSYAL (SÖZEL) KONULARI VE YAPILMASI GEREKEN NET SAYILARI

7. 2013 LYS TM(EŞİT AĞIRLIK) KONULARI VE YAPILMASI GEREKEN NET SAYILARI

okulsoru

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

75 yorum:

  1. adım murat trabzondan ygs 4 ham 276 atatürk üniversitesi aöf sosyal hizmetler istiyom acaba gelirmi okuldan 54 gelecek hocam.. birde ygs busene bence zordu puanlar düşermi?????

    YanıtlaSil
  2. Hocam ben mutlu arslan benim ygs 5 puanım 423 ankara hukuk istiyorum diploma ortalamam da 80 gelir lys de yapmam gereken netler nelerdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANKARA HUKUK 462 PUANLA ALMIŞ.OKUL PUANIN 48 GELİR. YAKLAŞIK 120-130 ARASI NET YAPMALSIN

      Sil
  3. hocam ben elif ygs 2 puanım 474 okul puanım 88 civarında gelir. ben cerrahpaşa tıp fakültesi istiyorum lys de kaç net yapmam gerekir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CERRAHPAŞA 517 PUANLA ALMIŞ. OKULDAN 53 PUAN GELİR. 150-160 CİVARI NET YAPMAN LAZIM

      Sil
  4. merhaba hocam ben yeşim ygs 2 puanım 456 okul puanım 90 çapa ya da cerrahpaşa tıp fakültesi için lys de kaç net yapmam gerekir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İSTEDİĞİN BÖLÜMLER 520 CİVARINDA OKULDAN SANA 54 PUAN GELECEK. BUNUN İÇİN 160 NETİN ÜSTÜNE ÇIKMALISIN

      Sil
  5. ben ezgi ygs 5 puanım 261 ve hukuk istiyorum yada piskoloji vakıf üniside olur diploma notun 65 kacnet yapmam gerekir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TÜRKİYEDEKİ ÖZEL ÜNİVERSİTELER HUKUK 300 KIBRISTA 280 E KADAR DÜŞÜYOR. YAKLAŞIK 70-90 NETLE KAZANABİLİRSİNİZ

      Sil
  6. Hocam ygs3 310 puan. ist. üniv. amerikan kültür ve edebiyatı istiyorum şansım nedir? LYS5 te kaç yanlış hakkım var? /Betül.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ 449 PUANLA ALMIŞ. EN FAZLA 7-8 YANLIŞ HAKKIN VAR

      Sil
    2. Hocam dersanelerin puanlama sistemlerinden hesapladığım zaman 449 için en fazla 3 yanlış yapmam gerek gibi gözküyor. sanırım okuldan 38 geleceği için böyle.

      Sil
  7. hocam ben burcu lys den 326 aldım atıyorum okul puanım 37 gelıcek 363 mu olacak bu sekılde mı yapılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YGS PUANININ %40 LYS PUANIN %60 I VE OKUL PUANIN EKLENEREK YERLEŞTİRME PUANIN OLUŞACAK

      Sil
  8. Hocam merhabalar adım Hilal nur.bende diğer arkadaslarım gıbı dershane denemelerınde 410-420 yapıyordum.fakat sınavda heyecanlandım ve ygs5ten 335 puan aldım 119 bındeyım.Bogazıcı psıkolojı ıstıyordum.okul puanım 57 gelecek.İstanbulda hangı okulların psıkolojısı gelebılır?Bir de Bogazıcı ıcın hıc mı sans yok? sımdıden tesekkur ederım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BOĞAZİÇİ PSİKOLOJİ 486 İSTANBUL 441 PUANLA ALMIŞ. DİPLOMA NOTUN 85'İN ÜZERİNDE İSE VE FULE YAKIN YAPABİLİRSEN BOZİÇİNİ KAZANABİLİRSİN. İSTANBUL İÇİN 130-135 CİVARI NET YETER

      Sil
    2. Diploma notum 95.30 hocam.rahatsız edıyorum yıne ama ılk 5 bıne gırmem cok mu zor?

      Sil
    3. OKUL PUNAIN YAKLAŞIK 57 GELİR. 5 BİNE GİRMEN ÇOK DA ZOR DEĞİL. ZATEN YGS PUANIN DA İYİ. ANCAK BOĞAZİÇİ İÇİN 2 BİNE GİRMEN LAZIM. BUNUN İÇİN FULE YAKIN YAPMALSIN

      Sil
  9. HOCAM BEN HATİCE
    YGS 4 DEN 253 ALDIM İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ UZAKTAN EĞİTİM TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI İSTİYORUM LYS DE KAÇ NET YAPMAM GEREK ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İSTANBUL UZAKTAN EĞİTİM TÜRK DİLİ 327 PUANLA ALMIŞ. BUNUN İÇİN YAKLAŞIK 90-100 NET YAPMALSIN

      Sil
  10. merhaba hocam ben handan.matematik bölümü üçüncü sınıfım.bıraktım bu sene tekrar girdim.ygs 5 ten 328 aldım.yeni obp sistemine göre 54 gelecek okuldan.382 oluyor puanım.bu puanla gazi,hacettepe yada ankara üniversitesi okul öncesi öğretmenliğine girebilir miyim?cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANKARA 384 GAZİ İÖ 374 PUANLA ALMIŞ. BU YÜZDEN GAZİYE YERLEŞME ŞANSIN DAHA YÜKSEK GÖRÜNÜYOR

      Sil
  11. Merhaba hocam ben Şahan Ygs5 puanım 257 okuldan da obp sistemıne göre 64 geliyor Gaziantep te ki vakıf üniversiteleri tam ücretli hukuk fakültesine yerleşmem için ortalama kaç net yapmam gerekiyor ? teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAKLAŞIK 350 CİVARINDA PUAN ALMILISIN. BUNUN İÇİN YAKLAŞIK 90 NET GEREKİR

      Sil
  12. merhaba hocam.benin adım büşra ygs 5 te 374 puan aldım diploma puanım 87 boğaziçi psikoloji istiyorum.olma ihtimali varmı tahminen lysde kaç net yapmam lazım?bide istanbul psikoloji için kaç net yapmam lazım ?teşekkür ederim şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BOĞAZİÇİ PSİKOLOJİ 486 PUAN ALMIŞ OKULDAN 53 PUAN GELİR. YAKLAŞIK 140-150 CİVARI NET YAPMALSIN

      Sil
  13. Merhaba hocam ben nur.Ygs 2 de 285 puan aldım 149 bindeyim .diploma notum 72.02 geçen sene tercih yapmadım.Çukurova üniv veya herhangi bir üniversitede Hemşirelik programı gelme şansı var mı ? Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇUKUROVA YGS PUANIYLA ALDIĞI İÇİN PUANIN YETMEZ

      Sil
  14. merhaba hocam ben ayşe ygs de 243 puan yaptım hukuk lys de ne yapmalıyım şansım var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 160 NET CİVARI YAPARSAN KAZANMA UMUDUN OLUR

      Sil
  15. Hocam tekrar ben Nur peki başka üniversitede hemşirelik programı gelme ihtimali yok mu?

    YanıtlaSil
  16. Hüsnü Çetin21 Nisan 2013 17:48

    Merhaba hocam,

    Ygs-1 hampuanım 260 sıralamam 235bin..Meslek lisesi mezunuyum ve okuldan alan içi puanıda dail(+44+22)toplam 66puan geliyor..Diğer liselere göre +22 puan beni kaç bin öne çeker..Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği tercih edeceğim..Yerleştirmede Kaç bin öne geçerim ve tahmininize göre en iyi ihtimalle hangi üniversiteye yerleşirim(örneğin gazi üniversitesi ihtimalim varmı)

    Şimdiden teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  17. GAZİ YGS-1 329 PUANLA ALMIŞ. SENİN PUANIN 326 OLUYOR. GELME OLASLIĞI YÜKSEK GÖRÜNÜYOR

    YanıtlaSil
  18. Hüseyin Çetin21 Nisan 2013 18:58

    Hocam tekrardan sormak istiyorum ayrıca cevabınız için teşekkür ederim..Sıralama olarak yerleştirmede kaç bin öne çıkartır beni 22 puan :( Bunu düşünmekten Lys ye odaklanamaz oldum .s

    YanıtlaSil
  19. sıralamalar hakkında fikir yürütmek imkansız

    YanıtlaSil
  20. Hocam Ben efe YGS1 : 178,501 YGS2 :168,903 YGS3 : 223,799 ygs4 : 230,664

    bu duruma göre lys de iyi yaparsam jeoloji gelirmi sizce
    ya da kilis inşaat mühendisliği tabi çok çalışmayla yani lys de kaç net yapmalıyım . yardım lütfen

    YanıtlaSil
  21. JEOLOJİ MEÜHENDİSLİKLERİNİN BİR ÇOĞU GEÇEN YIL KONTENJANINI DOLDURAMADI BARAJI GEÇMEN ŞARTIYLA YAKLAŞIK 40-50 NETLE KAZAIRSIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOcam kilis inşaat mühendisliği gelme ihtimali nedir lys ye baya çalışıyorum kaç net çıkarmam gerek sizce mümkün mü? kafamı takılan en önemli soru ygs 1 de barajı geçemedim die mf4 tercih veremezsin die söyleniyor doğrumu lütfen yardım emeklerim boşa gitmesin :( EFE

      Sil
    2. HERHANGİ BİR PUAN TÜRÜNDE BARAJI GEÇTİKTEN SONRA LYS YE GİREBİLİRSİN. ANCAK TERCİH YAPABİLMEN İÇİN YGS VE LYS ORTALAMASININ 180 OLMASI GEREKİR

      Sil
  22. Hocam ben özgür benim ygs-5 puanım 300 diploma notum 71.Şiddetle PDR istiyorum.PDR tm-3 ten alıyor yani edb. ağırlıklı. her testten kaçar net yapmalıyım. en düşük PDR ye bile razıyım. detaylı cevaplarsanızz. çook seivirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EN DÜŞÜK PDR İÇİN LYS-1 DE 40, LYS-3 TE 70 YAPARSAN YERLEŞİRSİN

      Sil
  23. hocam ben mert mezunum diploma notum 70 gecen seneki okul puanım 38 geldi bu seneki sisteme göre 42 olacak mı yoksa beni etkilemiyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU YILDAN İTİBAREN OKUL PUANLARI OKUL BAŞARISINA GÖRE HESAPLANMAYACAK. BU YÜZDEN OKUL PUANIN 42 GELİR

      Sil
    2. teşekkürler hocam

      Sil
  24. hocam ben cemre ygs 3 297 diploma notum 61.26 lys den ham kaç puan alırsam akde.halkla ılıskıler gelir?(tesekkürler)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AKDENİZ HALKLA İLİŞKİLER 363 VE İÖ 353 PUAN. OKULDAN 37 PUAN GELİR. YAKLAŞIK 100-110 CİVARI NET YAPMALISIN

      Sil
  25. hocam merhaba didem ben.size danışmak istediğim bir konu var.iktisadi ve idari birimler fakültesi bölümlerinden hangisini ya da hangilerini önerirsiniz?ekonometri bölümünün zor bölüm olduğunu duymuştum iş olanakları nelerdir?benim kafamda daha çok maliye ve uluslarası ilişkiler var ama çok kararsızım.bu yıl ygs-5 puanım 261.istanbul veya antalya için lysde kaç net yapmam lazım?bir de şöyle bir durum var.geçen sene okul puanım 39 gelmişti.tercih yapmıştım fakat gitmedim.bu sene kaç puan gelir? cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İŞ BULMA OLANAKLARI AÇISINDA MALİYE DAHA İYİ. İİBF FAKÜLTELERİ BİRİBİNE BENZESE DE İŞLETME VE MALİYE BAŞI ÇEKER. MALİYE PUANLARI 330-350 ARASINDA DEĞİŞİYOR.YAKLAŞIK 100 NET CİVARI YAPMAN LAZIM. TERCİH EDİP HERHANGİ BİR BÖLÜME YERLEŞMEMİŞSEN OKUL PUANIN DÜŞMEZ. BU SENE DE 39 GELİR

      Sil
    2. teşekkür ederim.hocam yerleştim gitmedim.puanım yarıya düşecek sanırım.peki istanbul üniveritesi maliye için kaç net yapmam gerekir?

      Sil
    3. İSTANBUL MALİYE 358 PUANLA ALMIŞ. BU DURUMDA 110-120 NET YAPMALISIN

      Sil
  26. pekı hocam ankara üni.halkla ılışkıler ıcın kaç net yapmalıyım (cemre)

    YanıtlaSil
  27. ben betül hocam sizce eczacılık ve diş hekimliği puanları düşer mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KONTENJAN ARTIŞLARI OLURSA ANCAK DÜŞEBİLİR. ONUN DIŞINDA ÖNEMLİ BİR DÜŞÜŞ OLACAĞINI DÜŞÜNMÜYORUM. ÇÜNKÜ SAĞLIKLA İLGİLİ BÖLÜMLER EN FAZLA TERCİH EDİLEN BÖLÜMLER

      Sil
  28. merhaba ben ayse ygs5 puanım 336 okuldanda 43 puan gelcek akdenız okul oncesı gelırmı 2. ogretım fark etmez hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AKDENİZ 369 VE İÖ 359 PUANLA ALMIŞ. SENİN TOPLAM PUANIN 379 EDİYOR. BÜYÜK OLASLIKLA GELİR

      Sil
  29. meraba hocam alperen ben. ygs 4 300 puan aldım okuldan 56 geliyor yeni açılan ilahiyatlardan gelir mi? tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YENİ AÇILAN İLAHİYATLARIN DURUMUNU BİLMEDİĞİMİZ İÇİN TAHMİNDE BULUNMAK ZOR. KILAVUZ YAYINLANDIĞINDA AZ ÇOK ANLAYABİLİRZİ

      Sil
  30. merhaba hocam ben hatice ygs5 puanım 288 okuldan 78 gelio ek puanla birlikte okul öncesi istiyorum başarı sıralamamda 264 bin sizce gelir mi yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ EN DÜŞÜK 350 PUAN CİVARINDA ALMIŞTI. VERDİĞİN RAKAMLARA GÖRE PUANLARIN 350 Yİ AŞTIĞI İÇÖİN YERLEŞME ŞANSIN ÇOK YÜKSEK

      Sil
  31. merhaba hocam ben gamze ygs2 den 281 aldım başarı sıralamam 155.000 okuldan 52 geliyor beslenme ve diyetetik istiyorum ygs den 386 puanla 83.000 başarı sıralamasına sahip olan okul gelir mi? Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VERDİĞİN RAKAMLARA GÖRE 333 PUANIN OLUYOR. 386 YA 55 PUAN KALIYOR. GELMESİ İMKANSIZ. KALDIKİ BESLENME VE DİYETETİK ÇOK TERCİH EDİLEN BİR BÖLÜM

      Sil
    2. Teşekkürler hocam peki 142.000 başarı sıralaması ve 334 puanla alan okul gelir mi ? ve lys den 404 puan yapmam için netlerim nasıl olmalıdır? Bu konuda da yardım ederseniz çok sevinirim tekrardan teşekkür ederim.

      Sil
    3. YGS-2 DE 334 PUANLA OLAN OKULUN GELME OLASLIĞI YÜKSEK. HANGİ PUAN TÜRÜNDE 404 PUAN?

      Sil
    4. MF3 puan türünde 404 puanla alan bir üniversite hocam

      Sil
    5. HEMŞİRELİK YA DA EBELİK YAZABİLİRSİN

      Sil
  32. merhaba hocam bn ayşe ygs3 puanım 307 hesaplarıma göre de okuldan 42 puan gelicek. adalet meslek yüksek okulu nası bi bölüm iş bulma olanağı ve maaşı nasıldır? yalova üni. adalet bölümü kontenjan 40 puan 369 veya koceli üni. adalet bölümü kontenjan50 puan 376 yazsam tutar mı sizce ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEVCUT DURUMA GÖRE SENİN PUANIN TOPLAMDA 349 OLUYOR. İSTEDİĞİN YERLER İÇİN PUANLARIN YETERSİZ GÖRÜNÜYOR

      Sil
  33. selamünaleyküm hocam,adım abdurrahim.Üniversite tercihi konusunda ilahiyat ve uluslararası ilişkiler arasında kaldım. ygs 4 sıralamam 112 bin,TM-2 sıralamam 69 bin, dil öğrenmeyi seviyorum ama iş imkânı devlet dairelerinde çok cüz'î diyorlar. ilahiyat ise din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenliği bölümü ilahiyata taşındığı için,iş imkânı şu an için kolay olduğundan öneriliyor. siz ne dersiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ABDURRAHİM;
      Ben de ilahiyatı öneririrm. Rahatlıkla bir ilahiyata yerleşirsin

      Sil
  34. Hocam ben Gözde sayfanızda her yere yazdım sorumu fakat hiçbirini göremiyorum. Geçen sene edebiyat isteyen Gözdeyim ben. Edebiyatı açıktan okuyorum, bu senede örgünde adalet yazmayı düşünüyorum. Özel Üniversite yazcam. Turgut Özal 245, Ufuk 230, benim puanımda 251 gelme ihtimali nedir ücretli bunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÖZDE;
      Puanların yakın ama tavsiyem daha düşük yerleri, yaz

      Sil
  35. hocam merhaba ben hüsna kütahya sınıf öğretmenliğini tercih ettim koşul kısmında 1 yıl zorunlu ingilizce hazırlık varmış bu ne demek eğer üniversiteyi 5 yılda tamamlanırsa tercihlerden kaldıracağım bu ne demek yardım edin lütfen eğer kütahyayı çıkartırsam bi tek muğla ve burdur kalıyo ben napıcam yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HÜSNA;
      1 yıl zorunlu ingilizce olduğuna göre 5 yılda tamamlanır.

      Sil
  36. hocam merve ben . Öğertmenliğe 52 puan ek puan alarak ek punsız halinde ygs4 sıralaması 130.000 olan kişi kaça çeker sıralamayı ve zihinsel engelliler öğretmenliğine gidebilir mi

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUMLARA ADINIZI YAZINIZ.AKSİ TAKDİRDE SORULARINIZA CEVAP YAZILMAYACAKTIR

YGS-LYS SORGULAMA