Üst Slider

» » 2013 LİSE TAKDİR-TEŞEKKÜR HESAPLAMA(ONLİNE)


Eğitim öğretim yılı öğrenciler, veliler ve öğretmenler için başlamıştır. Yeni eğitim öğretim yılı ile okul dersleri, yazılı sınavlar, dönem ödevleri hazırlama,ödev kapakları hazırlama gibi daha birçok konuda gerek öğretmenlerimiz gerekse öğrencilerimiz için yoğun bir süreç başlamıştır.1. Dönem veya 2. dönemin sonuna yaklaşırken okullardaki öğrencileri tatlı bir heyecan sarmaktadır. Takdir alabilir miyim, teşekkür belgesi alabilir miyim, zayıfsız karne götürebilir miyim veya en az kaç kırıkla eve giderim hesapları yapılmaktadır. Hatta bazı öğrenciler sahte teşekkür belgesi, sahte karne hazırlama telaşına girmektedirler ama bunun yanlış olduğunu ve kendimizi kandırdığımızı unutmamalıyız.


TAKDİR – TEŞEKKÜR HESAPLAMA
Ders Adı (Zorunlu degil) Ders Notu (Zorunlu) Ders Saati (Zorunlu)
Puan Toplamı
Ağırlıklı Puan
Ders Saati Toplamı
Aldığınız Belge

« Yukarı Çık (Yeni hesaplama yapmadan önce Temizle‘ye tıklayın) »

Eğitim öğretim yılı öğrenciler, veliler ve öğretmenler için başlamıştır. Yeni eğitim öğretim yılı ile okul dersleri, yazılı sınavlar, dönem ödevleri hazırlama,ödev kapakları hazırlama gibi daha birçok konuda gerek öğretmenlerimiz gerekse öğrencilerimiz için yoğun bir süreç başlamıştır.
1. Dönem veya 2. dönemin sonuna yaklaşırken okullardaki öğrencileri tatlı bir heyecan sarmaktadır. Takdir alabilir miyim, teşekkür belgesi alabilir miyim, zayıfsız karne götürebilir miyim veya en az kaç kırıkla eve giderim hesapları yapılmaktadır. Hatta bazı öğrenciler sahte teşekkür belgesi, sahte karne hazırlama telaşına girmektedirler ama bunun yanlış olduğunu ve kendimizi kandırdığımızı unutmamalıyız.
70 ile 84.99 arasında bir ortalamaya sahipseniz; Teşekkür belgesi,
84.99 ile 100 arasında bir ortalamaya sahipseniz; Takdir belgesi alırsınız.
Aşağıda sizlerin rahat ve kolaylıkla not ortalaması hesapla, takdir belgesi notunu hesapla, teşekkür belgesi hesapla ya da sınıf geçme durumunu hesapla durumlarının hepsini kapsayan bir Karne not ortalaması hesaplama yöntemini sunmaktayız.
Not ortalamamı nasıl bulurumnot ortalamam kaçkaç tane 4 olursa takdir alırım ya da kaç 2 olursa teşekkür alırım diye düşünmek yerine aşağıda bulunan gerekli yerleri doldurup sonucu anında öğrenin.
UYARI: Ders isimlerini girmek zorunlu değildir ancak ders saati ve ders notlarınızı mutlaka girinizaksi takdirde hesaplama yanlış olur. Ders isimlerine mesela Türkçe dersini tr şeklinde kısaltarak doldurabilirsiniz.

okulsoru

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

1 yorum:

LÜTFEN YORUMLARA ADINIZI YAZINIZ.AKSİ TAKDİRDE SORULARINIZA CEVAP YAZILMAYACAKTIR

YGS-LYS SORGULAMA