Üst Slider

» » » 2012 ÜNİVERSİTE TERCİHLERİYLE İLGİLİ SORULARINIZI BEKLİYORUZ

Sevgili adaylar YGS sonuçları açıklandığından beri LYS ve tercihlerle ilgili her türlü sorunuza cevap verdik.Şu ana kadar net olmayan bilgilerle hareket ediyorduk.Artık LYS bittiğine göre daha net bir şekilde hesaplayabiliriz.Sevgili adaylar aşağıdaki bilgileri yazarsanız 2011 verilerine göre istediğiniz bölüme ne kadar yakın olduğunuzu hesaplayabiliriz:


1.ADINIZ
2.YGS PUANLARINIZ
3.YGS NETLERİNİZ(TÜRKÇE-SOSYAL-MATEMATİK-FEN)
4.LYS NETLERİNİZ(MATEMATİK-GEOMETRİ-TARİH-COĞRAFYA 1-FELSEFE-EDEBİYAT-COĞRFAYA 2 ŞEKLİNDE)
5.İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM

okulsoru

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

27 yorum:

  1. benim ygs 5 puanım 315 sıralamam 165 bin lyse matematik ve geometriden toplam 18 net yaptım çok kötü geçti ama edebiyat ve coğrafyam çok iyi ege üni ikinci öğretim ihtisat yada 9 eylül ikinci öğretim ihtisata girme sansım varmı buket

    YanıtlaSil
  2. DOKUZ EYLÜL İKTİSAT 371 VE İÖ 351,EGE 392 VE İÖ 369 PUAN.LYS-3 DE 60 NET YAPARSAN DOKUZ EYLÜL İKTİSATI KAZANIRSIN

    YanıtlaSil
  3. egenin olma ihtimali yokmu buket

    YanıtlaSil
  4. bu yıl puanların düşme ihtimali varmı bende dahil olmak üzere çoğu kişinin lys 1 i kötü ygs genel puan ortalamaraıda çok yüksek olmadığı için düşermi sizce esra

    YanıtlaSil
  5. SEVGİLİ BUKET EGENİN OLAM İHTİMALKİ VAR AMA ONDA 75 NET CİVARI YAPMAN GEREKİYOR

    YanıtlaSil
  6. SEVGİLİ ESRA
    TAHMİNEN BU YIL PUANLAR DÜŞECEKTİR. AMA NE KADAR OLACAĞINI BİLMEK İMKANSIZ.BİZİM İÇİN TERCİH YAPARKEN SIRALAMALAR ÖNEMLİ.ÖRNEĞİN TS-1 DE 2010'DA 450 PUANI OLAN KİŞİ 10 BİNDEYKEN 2011!DE 5 BİNDEYDİ

    YanıtlaSil
  7. 10 puan falan düşme ihtimali varmı esra

    YanıtlaSil
  8. 10 PUAN DA DÜŞEBİLİR DAHA FAZLA DA.AMA DEDİĞİM GİBİ ÖNEMLİ OLAN SIRALAMALARIN DÜŞMESİ

    YanıtlaSil
  9. sevgili hocam ygs 5 puanım 308 . bugunkü sınavda matve geo toplam 21.50 netim var.uludağ kamu istiyorum hocam ikinci öğretim sizce yerleşebilirmiyim edebiyatımda iyidir . cevap verirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  10. SEVGİLİ MERVE
    ULUDAĞ KAMU YÖNETİMİ 387,İÖ 366 PUAN.LYS-3 DE 60 NET CİVARI YAPTIĞINDA KAZANIRSIN.ÇALIŞMALRIMIZA DEVAM EDİYOORUZ.UMUDUMUZ KAYBETMİYORUZ

    YanıtlaSil
  11. sevgili hocam bende bursa kamu istiyorum puanm ygs puanm 310 du okul 36 puan vericek ve lys1 de toplam 14 netim var :( şansım nedir hocam ikinci bi sene istemiyorum . ARDA

    YanıtlaSil
  12. ULUDAĞ KAMU 387 VE İÖ 366 PUANLA ALMIŞ.LYS-3 DE YAKLAŞIK65 NET YAPABİLİRSEN KAZANIRSIN

    YanıtlaSil
  13. ygs 3 puanım 336.lys-5te 46 net yaptım ve okuldan 46 puan gelicek ist üni dilbilim istiyorum sizce şansım var mı (kübra)

    YanıtlaSil
  14.  İSTANBUL ÜNİV. DİL BİLİM 369 PUANLA ALMIŞ.BENCE GELME ŞANSINIZ %80

    YanıtlaSil
  15. teşekkürler peki sıralamam kaç olur tahminen

    YanıtlaSil
  16. peki ist üni. çağdaş türk lehçeleri ve edebiyatlarına girme şansım nedir? lys-4te  36 net yaptım.edebiyat ve coğdan full e yakın yapmam gerekiyor sanırım.puanlar düşer mi bu sene o bölümün sıralaması da yazmıyor yeni açıldığı için.

    YanıtlaSil
  17.  İSTANBUL ÇAĞDAŞ TÜRK LEHÇELERİ VE EDEBİYATLARI 396 PUANLA ALMIŞ.LYS-3 DE 45-50 NET YAPARSAN YERLEŞİRSİN.

    YanıtlaSil
  18. ....................25 Haziran 2012 12:18

    hocam netlerime göre mf 3 okul puanı dahil 240 geliyo  vakıf üniversitesinde kıbrıs doğu akdenizde ücrtli hemşirelik gelirmi...........

    YanıtlaSil
  19.  KIBRISTAKİ DOĞU AKDENİZ VE YAKINDOĞU ÜNİVERSİTELERİNİN PARALI KISIMLARINA YERLEŞİRSİN

    YanıtlaSil
  20. Hocam ygs:5 260 ygs4:260 ygs:3 275 ikinci bölüm ts de toplam 80 netim bulunmakta. tm de 66 net.. üniversitelerin özel kontenjanlarından ( okul birincisi tubitak vs ) sosyal hizmet , sınıf öğretmenliği , sosyal bilgiler öğretmenliğine yerleşme ihtimalim nedir??

    YanıtlaSil
  21. SEVGİLİ ECE
    BİLGİLERİNİ ŞU ŞEKİLDE YAZARTSAN SANA DAHA NET BİLGİ VEREBİLİRİM
    1.ADINIZ
    2.YGS PUANLARINIZ
    3.YGS NETLERİNİZ(TÜRKÇE-SOSYAL-MATEMATİK-FEN)
    4.LYS NETLERİNİZ(MATEMATİK-GEOMETRİ-TARİH-COĞRAFYA 1-FELSEFE-EDEBİYAT-COĞRFAYA 2 ŞEKLİNDE)
    5.İSTEDİĞİNİZ BÖLÜM

    YanıtlaSil
  22. Ygs 4 başarı sıralamam 97 000, puanım 340
    lys tarih 25, coğrafya 11, felsefe grubu 20, edebiyat 44, coğrafya 16 net. Sizce başarı sıralamam kaç olur?

    YanıtlaSil
  23. hocam ben nergis lysde 361 puan yaptım 71000. oldum istediğim bölüm pdr veya sosyal hizmet tutmaz biliyorum ama yine de bi umut işte bu yıl kontenjanlar &20 artıyo sorular zordu diploma notları düştü puanlar düşecek diyorlar ne kadar düşer ve benm bu iki bölümü kazanma ihtimalim hiç mi yok yoksa da önü açık bölümler hakkında fikir verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  24. SEVGİLİ NERGİZ
    PDR GEÇEN YIL 27 BİN CİVARINDA ALMIŞ.70 BİNE KADAR DÜŞECEĞİNİ SANMIYORUM

    YanıtlaSil
  25. sonuçlar açıklandı ben dokuz eylül işletme ikinci öğretim kazanmışım egeye geçme şansım varmıdır ege işletme ikinci öğretimine yatay geçişle geçebilme şansım varmı neler gerekli bunun için pelin

    YanıtlaSil
  26. isletme fakultesiyle ibbf nin farki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İŞLETME İBBF'NİN İÇİNDE YER ALAN BİR BÖLÜMÜN ADI

      Sil

YGS-LYS SORGULAMA